• Rehabilitacja Kraków Prądnik al. 29 Listopada 178A (III piętro)

• Rehabilitacja Kraków Ruczaj ul. Kobierzyńska 183

• 530-020-010
  • rejestracja@fizjoter.pro

Fizykoterapia

fizykoterapia

Fizykoterapia to część medycyny fizykalnej, która polega na oddziaływaniu na organizm pewnymi bodźcami fizycznymi. Zabiegi fizykoterapeutyczne mogą stanowić podstawę terapii lub tylko jej uzupełnienie. Nasz Gabinet wyposażony jest w najnowszej klasy sprzęt.

indiba Kraków

Indiba Activ

INDIBA Activ Cell Therapy – jest nową koncepcją leczenia łączącą terapię manualną i ruch z unikatową i innowacyjną technologią, która stymuluje naturalne mechanizmy regeneracji tkanek. W bezpieczny sposób pozwala skrócić czas powrotu do pełnej sprawności nawet o 50%. Stosowana w przypadku ostrych jak i przewlekłych patologiach swoje główne zastosowanie skupia

fala uderzeniowa

Fala uderzeniowa ESWT

Fala uderzeniowa – definiowana jest jako fala gwałtownego wzrostu ciśnienia w bardzo krótkim czasie oraz o stopniowym jego spadku z fazą nieznacznie ujemnego ciśnienia. Impuls ciśnienia o wysokiej amplitudzie jest generowany poza organizmem pacjenta a jego energia zogniskowana jest na docelowym obszarze ciała. Impuls ciśnieniowy przemieszcza się bez większych strat

laser wysokoenergetyczny Kraków

Laser biostymulacyjny wysokoenergetyczny

Jest to nieinwazyjna metoda terapeutyczna, wykorzystująca energię w spektrum podczerwieni, aby zapewnić miejscową stymulację tkanki biologicznej. Powyższa stymulacja tkanki prowadzi do przyspieszenia gojenia, zwiększenia metabolizmu i reakcji uśmierzających ból. Laser wysokoenergetyczny jest wskazany w przypadku niedużego bólu mięśni i stawów, skurczów mięśni, bólu i sztywności występujących przy reumatyzmie. Terapia laserem

elektroterapia Kraków

Elektroterapia

Elektroterapia jest jedną z najpopularniejszych metod fizykoterapii. Przy odpowiednim jej stosowaniu można uzyskać bardzo pozytywne efekty. Nie można jej jednak wyłączyć z ogólnego kontekstu terapeutycznego, ani też uważać za uniwersalną metodę leczniczą.

utradźwięki Kraków

Ultradźwięki

Czynne działanie ultradźwięków wywołuje liczne nieodwracalne lub utrzymujące się stosunkowo długo efekty. Terapeutyczne następstwa działania ultradźwięków zależą w dużej mierze od zdolności tkanki do pochłaniania energii. Absorpcji energii ultradźwiękowej towarzyszy wydzielanie się ciepła. Stosowanie ultradźwięków wywołuje swego rodzaju mikromasaż elementów tkanek, powodując lokalne przekrwienia i zmiany limfatyczne korzystne w terapii

laser Kraków

Laser

Biostymulacja polega na zewnętrznym napromienianiu leczonego miejsca światłem lasera niskoenergetycznego. W fizjoterapii biostymulacyjne promieniowanie laserowe wykorzystuje się przede wszystkim jako działanie przeciwbólowe, przeciwzapalne, przyspieszanie gojenia ran i poprawę przewodnictwa nerwowego.

pole magnetyczne Kraków

Pole magnetyczne

Jest powszechnie stosowaną metodą fizykoterapii. Metoda ta okazała się skuteczna w niektórych schorzeniach, jako terapia o długotrwałym efekcie terapeutycznym (np. w przewlekłych bólach związanych ze zwyrodnieniami kręgów lub degeneracyjnymi chorobami stawów), nawet wówczas gdy inne metody terapii nie rokują powodzenia. Pole magnetyczne powoduje przyspieszenie gojenia kości i tkanek miękkich. Pozostałe

krioterapia Kraków